zondag 28 augustus 2016

Toch maar even melden

Jullie hebben al een tijdje niets van mij gehoord. Dat heeft natuurlijk een reden. Twee weken geleden ben ik bij de "bus" geweest voor borst controle. Na 18 jaar ben ik er weer uitgepikt. Mijn borstkanker probeert weer te beginnen. Na onderzoek bleek het niet kwaadaardig te zijn, maar het risico  dat het kwaadaardig kan worden is te groot. Mijn borst zal dus moeten worden verwijderd. Toen ik dit bericht kreeg was ik behoorlijk in paniek. Dit jaar heb ik veel stress gehad. Ik ben hierdoor 7 kilo aangekomen. De arts vertelde mij de mogelijkheden. Alle opties in de folder waren niets voor mij. Een nieuwe manier van opereren is borst verwijderen en tegelijkertijd van mijn buikvet een nieuwe borst maken. Het is heftig, maar ik heb gekozen voor deze optie. 14 september word ik opgenomen. Ik kan zeker 3 weken niets doen. Herstel duurt 3 maanden. Na die tijd hoop ik er weer uit te zien zoals op deze foto. Ik ga mijn best doen.
15 oktober heb ik mij opgegeven voor de trunkshow van SUPERGOOF bij de Quiltstudio het Gooi in Eemnes. Ik ga zoooooo mijn best doen om hier bij te kunnen zijn. IK wil wel!!! Of mijn lichaam hier ook zo over zal denken is een ander verhaal.
Lieve groet,
Ineke



Geen opmerkingen: